SIAPA INI?

Sabtu, petang semalam saya menghadiri kenduri kahwin di Batang Melaka. Ada seorang perempuan menegur saya. Saya tak kenal pun. Nasib beliau pakai name tag, maka segeralah saya membalas sapaannya.

Ini gambarnya. Siapa agaknya. Tekalah. Mastura kata Cikgu Kamisah agaknya.

Hari ini, Ahad, Basir berada di Lumut, Perak, urusan rasmi. Mokhtar di Hospital Klang melawat abangnya kot. Rosnah Isa pula sedang fly dari Surabaya ke LCCT. Saya, Suhdi dan Mansor melawat Pengkalan Balak, sempat makan mee mamak masakan Melayu. Ha ha. Maznah pula sedang memantau kita orang yang sedang lalu lalang di kampongnya....

7 comments:

basir said...

Kalau tak silap mak dara ni macam kerja di pejabat Kemas Selandar

mastura said...

Sapa ni Basir? Susah nak mgecam kawan2 kita ni. Da lain shape dia..Kawan kita bekerja Kemas.he he

juwita said...

Pn Rosnani Yus...Kalau salah harap maaf..

Anonymous said...

Salam,
Sah Rosnani Yus...Alahai,mano poi comel loteh ekau Ros oi..

kawan lama yang dah hampir lupa said...

kalau nak imbau kenangan lama... kedudukan Ros dlm kelas 6A2... adalah meja depan pintu masok kelas, betoi ke Sara oiiii.

sahara said...

Salam , setelah lama kupandang rasa macam tak percaya Rusnani Yus.Ialah klas kita.Tapi duniakan dah berubah . Mungkin dia kok . Any way bagi taulah je jangan bagi kita pening.Alhamdullillah sekurang-kurangnya kita gembira melihat dia sihat.

mastura said...

Salam geng2 pompuan, tak pe re union kita senam pocoh2.. Isteri Basir sah boleh jadi coch kita.. Apa nak hairan sarah da 3o tahun kurus 2O1O gemuk la janji tak ada penyakit serius. Bukan tak nak diet tapi da majal badan ni tak mahu kurus. He he pah ,senah, mar jangan bimbang ramai yang masih kenal kita.