PERJUMPAAN TAHUNAN 2010 MUNSHI 78

Dengar khabar perjumpaan tahunan Munshi 78 bakal diadakan di PD pada Mei ini. Katanya nak sewa Rumah Peranginan Persekutuan.

Agenda perjumpaan pun mudah je. Malamnya makan-makan dan borak-borak. Esok paginya minum pagi dan borak-borak juga. Nampak gaya Sahara dan Norsir kena siapkan banyak teka teki tu. Kalau tidak jenuh dengar sembang dan loyau buruk Mokhtar Ahmad. Ha ha. Sesiapa nak berqasidah pun boleh juga. Rani dah joint group tu sekarang. Berdengung kita nanti.

Bila tarikh tepat dan tempatnya ya? Kali ini Zakaria Osman cadangkan Mansor Kassim jadi chairman penyelaras. Tak payah mesyuarat-mesyuarat persiapan. Tak ada siapa yang kita nak raikan lagi dah ya. Masing-masing tempah dan bayar tempat tidur sendiri. Mansor totapkan tompek yo. Wooo.

Siapa nak bermalam sila daftar nama kat cooment untuk mudah Mansor tempah tempat tidur. Insyallah saya orang pertama setuju bermalam. Saya nak goda Mat Aris belanja BBQ pada malam tu. Saya belanja sate arnab. Rasa macam sate ayam je, janganlah risau. Ha ha.

10 comments:

hayati said...

Insyaallah, saya nak joint. Tapi Mansor kena cepat2 pilih tarikh dan beri kosting. Lagi pun bukan semua kawan2 baca blog, sms yang lain2 kalau nak joint sama.

noorsir said...

Alhamdullillah.Aku pun nak join.
Yelah.. Mansor dah boleh cakerol tarikh awal.Kengkawan lainpun ada yang dah jarang jengok blok.Sibuk gaknya.Tarikh awal mudahkan kojo kita.Kalau Ali bawak sate aku bawak joranje.. cari ikan.

Anonymous said...

Hai Yati...ada kwn2 kita buka blog hari2, cuma tak coment aje. insyallah mereka akan joint sama aktiviti kat PD.

saari md. jelas said...

salam.....insyaallah saya akan turut serta...Cikgu Dollah jangan tak datang...ramai memeber yang nak urut badan ni..Md. Jadi, Cikgu Zul, Cikgu Md Nor jangan tak datang pulak....

basir said...

GUE SETUJU WALAU DIMANAPUN. KALI NI DATANG SEBAGAI TETAMU LAK NAK MAKAN2 N SEMBANG. BAGI CAN PADA KAWAN2 LAIN UNTUK SUMBANG IDEA N TENAGA

tampin said...

hai kawan lu tarik diri mau rilek gua juga mau tarik diri dan rilek apa macam blh tak

mastura said...

Saya setuju Mansor jadi organizer. Biar gula kurang dalam darah tu. Cukuplah Ali menanggung bentan dan luka kaki.. Buruk rupanya mansor di usung ke hospital. Sihat sepanjang hayat beb..Pendaki gunung mesti sihat. Bab2 mengepau buat kata Ali bagi orang Pompuan. Yati ketua mengepau dia garang. Saya , Pah, Maznah, Senah, Sarah ,Mar dan lain2 bab2 melantak perut . Macam2 idea dan menu da menanti.

Mansor said...

Apa kata kita buat perjumpaan samada kat Pengkalan Balak atau kat Tanjung Bidara. Tempatnya pun menarik jugak.. nanti aku hantarkan gambar kalau tak caya...

maznah said...

Slm, Aku setuju 100% buat kat Tanjung Bidara atau Pengkalan Balak.. dah dekat kat kg aku. Antara rakan2 kita yg hampir dng area tu, Mastura, Khatijah Kasim, Mazlan, Hawa Baharom, Mokhtar Salleh, Saari, Hawa Durum, Maimunah, Rohaizan. ade lg tak ingat......

juwita said...

Assalammu'alaikum...saya setuju buat kat mana2 pun...asalkan bukan di PD...confirm tak hadir..bukan anti PD..cuma masih fobia kot..doa2kanlah moga memori saya boleh menerima PD semula.