EMEL JAMILAH


Wahai sahabat sekalian.

Saya bersama suami ingin menjemput ke saudara/saudari ke majlis perkahwinan puteri kami pada 06 Disember 2009 bersamaan hari Ahad bertempat di Dewan Seri Endon, Bangunan Puspanita Puri, Persiaran Seri Perdana, Presint 10 Putrajaya.

Semoga dengan kehadiran saudara/saudari dapat memeriahkan lagi majlis kami.

Sekian, terima kasih.

Jamela Hashim sekeluarga

8 comments:

kawan lama said...

Salam ,Jame kenapa ye tiada kawan-kawan Munshi yang teruja dengan kemunculan kamu.Agaknya di usia begini ada yang terasa hati kerana jame hanya muncul bila nak buat majlis kahwin. Harapannya ramai yang datang nanti. Maaf kalau terasa hati, bukan apa sekadar memberi pandangan.

Kwwan lama jua said...

kawan lama jua,
Saya juga sependapat dengan KAWAN LAMA di atas. Masa kita sibuk2 mencari geng Munshi dulu Jame tidak muncul2 sedangkan kami tahu Jame tahu tentang keujudan semula GENG MUNSHI 78.sebagai kawan lama kami jua rindu pada kamu...U nak kecil hati dengan kenyataan ini terpulanglah kerana u juga mesti fikirkan kecil hati kami jua..Namun begitu saya gembira melihat gambar jame dan anak2 yang cantik2 macam maknya juga..Jom kawan2 kita pegi kenduri Jame nanti,kita peluk dia kuat2,he he..

jamela said...

kkwn lama,,alaa.... jgn lah trasa hati,,jamie tak dpt dtg ke melaka hari tu bukan di sengajakan tak hadir atas sbb2 yg tak dpt dielakkan.mohon beribu ribu ampun ye.. jika sudi dan kalau ada kelapangan jemputlah dtg ke majlis kami nanti.jamie doakan semua kkwn sihat selalu.salam

jamela said...

kkwn lama,,td lupa nak bg tau,,yg benornya jamie bru jer blajar dari Tuan Basir kita mcm mana nak jwp komen dlm blog ni..tak tahan lah kena hentam baekk punya dr kkwn..tu fasal la blajar sampai pandai dr Tn basir ni.hehe.Terima kasih byk2 ye Tuan..budi mu tetap ku kenang

mastura bachik said...

Salam Jame ialah kita orang tunggu je Jeme, Sara dan kamariah kawan rapat Jame kita da jumpa tinggal awak seorang je. Saya dan Pah duduk di kajang je dekatnya dengan Putra Jaya. Insa Allah kitaorang akan datang menyerang. Jame masih anggun. Kita orang da 3XL janji ada tailor yang masih boleh buat baju. Masa Geografi dulu saya suka meminjam pencil warna Jame masa Miss Tan. He he Siapkan wajik dan kueh baulu..

Sahara said...

Salam jamie,belajarlah maafkan orang tak rugi apepun,sebaliknya kita dapat pahala.Kepada kawan yg terase hati,letakkan diri kite di tempatnya.Mudah mudahan kite msng2 muhasabah diri le.let by gone be by gone.jgn pndng blakang,david teo dah untung 6 juta.ayuh,Kita maju ke depan untuk silaturrahim dan mendpt keredhaan dariNYA.teringat pulak makan karipap mak jamie buat.mmmmm,sedap masih terasa.hehehehe

Sharifah Nuri said...

Salam,
Mas program kita macam mana.Cuba tanya Maznah dengar kata dia ada program yang tak dapat dielakkan jd dia tak dapat bermalam di PD.Sahara pulak belum tanya lagi janji aku yang buat cobfirmation,kalau dia baca blok hari ni jawab segera SOS.Walau bagaimanapun saya akan book hari Minggu dan Isnin sbb maznah akan datang pagi Isnin subuh2 syafie (lepas sembahyang subuh).jangan tak jadi sbb dah book.Kalau Mas dan saya aje bermalam mati kutule kami sbb yang banyak idea dan jenaka Mas,Yati, Senah,Sahara dan Maznah saya suka ketawa dengar pok pet dia orang tp kadang2 pun pokpet juga.

rohana bt.mohamed dali said...

Asslmkm , Jami saya rohana dali. Pada mulanya saya nak attend majlis kamu tp husband dapat jemputan kenduri kahwin staff dia di JB . Any how semoga majlis berjalan lancar dan jodoh anak kamu berkekalan dan mendapat berkah.Amin.