RUMAH AZIZ SABTU INI.

Era balik Melaka atau balik kampong kini bermula. Bila hadir kenduri kawin kali ini, dapat jemputan dari kekawan lain pula. Bersambung-sambung. Tarikh pun macam-macam. Ha ha. Ada yang 10/10.10. Ada yang 11/11/10. Ada yang 12/12/10. Kalau ada duit minyak dan tak bertembung dengan program lain, insyallah saya datang. Jemput le, Jangan tak jemput.

Ya, Sabtu ini rumah Aziz Mat Yassin. Saya dan Suhdi berjanji jumpa jam 11 pagi. Mau jadi orang no 1 sampai. Paling lama saya duduk sejam. Itu pun kalau Aziz tak "halau" saya segera. Ha ha. Harap Si Rani datang pada masa tersebut. Geng Jasin seperti Norsir dan Amin gerenti datang segera.

Mansor dah laporkan dalam FB, ia dah ada semula di Masjid Tanah. Mungkin tengah lelap lagi agaknya. Si Basir belum dengar suaranya. Kasi chance sama dia....

Yang ada FB, insan misteri kita tu dah kontek sesama sendiri. Ramai geng Munshi tak ada FB lagi....bukan tak reti  tetapi tak ada masa. Lainlah orang macam saya, Dr Majezan dan Zakaria - memang dok mengadap laptop je...Woooo

5 comments:

majezan said...

Kami the three musketeers selalu blog dan facebook sbb saya dan Ali bukan org kerajaan.Org kerajaan kena berhati2 sbb takut akan peraturan general orders,tak yah takut tuhan pun tak ape.Sembang2 ringan biasa; OK.
Zek pulak tak takut dgn boss,kalau boss dia tu buat hal,dia akan tukarkan boss tu.

Mansor said...

Walaupun baru sampai dari Paris semalam dan masih ada kesan 'jetlag'... hari ini terpaksa gi kerja jugak, sebab tak nak ambil cuti lama. Nak simpan cuti.. mana lah tau kot nak jalan lagi bila Dinar dah naik nanti.. he..he..

ALI MAIDIN said...

Betul tu Mansor....

majezan said...

Aziz,sorry tak dpt hadir pd 19 hb sbb anakku ada follow up operation LASIK di THONEH,tak leh awal sbb surgeonnya bru balik dari Peranchis.
Jumpa dilain majlis jer.

zaini SMN said...

Salam..tuan Aziz maaf tak dapat hadir kemajlis kenduri anak tuan sebab kena jadi "orang pangkar" kenduri kahwin anak saudara di AU2A/23 Taman SriKeramat(Belakang Asrama FELDA) pada tarikh yg sama 19 Jun 2010...kpd kawan2 di KL yg malas nak ke Melaka boleh saje kemajlis saya...TK