INSAN MISTERI MUNCUL

Saya menerima satu panggilan misteri  pada malam ini ketika menanti perlawanan bole sepak Piala Dunia pertama hari ini.  Beliau mengaku pelajar Tingkatan 6 Atas  Sastera 1, SMMA  1978.  Namanya  tidak dicatat puin dalam gambar kelas Tingkatan Enam Atas Sastera 1. Nampaknya semua orang gagal menghubungi dan mengingati  beliau. Yang peliknya saya tak tahu beliau berasal dari Repah,  Tampin.  Punyalah tak ambil kesah hal kawan sekelas dulu. Wooo.

Kini beliau bekerja di RISDA dan tinggal di Bandar Baru Sentul, 500 meter dari pejabat saya aja.

Dia berjanji akan mengadap saya.secepat mungkin Tunggu gambarnya dalam blog ini.   Hanya seorang dah tahu kewujudan beliau. Tolong rahsia ye....

4 comments:

majezan said...

Mak Ram tu siapa/diRISDA

maznah said...

slm, ali...baru aku ingat siapa yg bertugas diRisda tu....kelas kita juga....aku jumpa dia dlm FB. Masih seperti dulu....comel orgnya.

juwita said...

Saya pun tau siape dia.. Tapi sebagai memenuhi permintaan Pak Ali saya pun buat bodoh jerlah!

Karim said...

Sapa dia orang misteri itu,ada siapa boleh beritahu saya. SMS pun tak apa Tok Ali bukan tahu siapa SMS 0132737466