LAGI AKSI DI KENDURI JAMILAH HASHIM

Ini gambar geng 6 Sastera 2 lagi yang hadir ke majlis kahwin anaknya Jamilah Hashim. Datuk Kamaludin, Kamariah, Hanim, Datin Saodah, Shamsudin Yusof ada dalam gambar ini.

Saya tak pasti suami Hanim, suami Jamilah atau suami Saodah di bahagian belakang tu. Yang pastinya di kiri sekali ialah suami Kamariah. No 2 dan no 5 tak kenal.

Yang depan tu saya kenal Kamariah -no 1 dari kiri,No 2- Saodah, no 3 - Hanim, no 4- Jamilah, no 6- isteri Shamsudin.

Sahara - please fill in the blanks. Ha ha.

Menurut empunya cerita, Sham, Datuk K, Jamilah, Sahara, Saodah dan Hanim pernah sekali sekala bertemu selepas keluar Munshi.

2 comments:

Sahara said...

Betullah tu kami dijemput Sham untuk jumpa dan makan. Tapi bukan saja kami rombongan dari Melaka Yati & Amin juga datang disamping Rohana Dali ,Sharipah Nuri dan Ida Baba . Dear friend corret me if I am wrong. Ini pasangan pengantin lama ,yg sebelah kiri Sham Hj Hatta suami Hanim. Baju brown Datin Hamidah Dato'K. Baju ungu Hjh Salmiah tuan Sham. Baju Melayu biru Tuan Fadzil Jame dan maaf suami kak Nor sebelah Hj Hatta lupa nama. Datin Saodah , Hanim , kak Noor dan Jame tak payah nak kenalakan.

Sahara said...

salam ali,ngan mas pukul berapa nak pergi ke rumah nosia pada hari ni.I ngan fmily tunggu kat tol batu 3 shah alam.amacam??