KENDURI SAMIAH SALIM SABTU DEPAN

Puan Samiah Salim, 6 Sastera 1, menjemput kita semua geng Munshi 78 ke majlis kenduri anak perempuannya pada Sabtu, 26hb Disember 2009 bertempat di Dewan SM Datuk Naning, Simpang Empat, Alor Gajah, mulai jam 12 tengahari.

Oleh kerana lokasinya dekat sangat dengan tol Simpang Empat Tampin, maka taklah payah kita nak ke sana.

Puan Samiiah dan suaminya tak berapa sihat la ni. Elok sangatlah kita menjengah mereka sambil berjamu selera. Beliau tetap hadir program reunion pada Mei lalu walaupun kurang sihat.

Rasanya inilah program pertemuan terakhir kita pada tahun 2009 ini. Datang jangan tak datang.

No Tel Puan Samiah 013-656 0993.

Saya tak dapat hadir kerana ke Kelantan lagi untuk majlis kenduri di rumah adik saya di Machang, Kelantan. Harap Mokhtar dan Zek melayan kekawan Munshi yang datang nanti. Disamping tu panjangkan jemputan ini kepada kekawan yang tak mampu menjengah blog ini. Al maklomlah...he he he.

2 comments:

Sharifah Nuri Ahmad said...

Salam,
Maaf saya pohon kerana tak dpt menghadirkan diri majlis rakan kita ni.Saya doakan semoga majlis berjalan dgn lancar maklum sekarang ni musim hujan dan bagi pengantin selamat pengantin baru semoga berkekalan sehingga anak cucu.Mas dan Maznah pesanan saya kalau ada kelapangan pergi jgn tak pergi akikah anak Roy pun kita pergi inikan pula majlis perkahwinan.

maznah said...

Slm, insyallah, klu tiada halangan saya akan pergi dng Mas... Selalu nye kita bertiga akan pergi kemana2, Alangkah baiknye suatu hari nanti kita bertiga akan mengerjakan umrah bersama-sama...Insyallah. Semoga Pah selamat dalam semua urusan untuk mengerjakan umrah.