DAYAH KE MEKAH JUGA

Pada 18hb Disember ini, Hidayah Bahari, suami dan 2 anaknya akan menunaikan ibadah umrah juga seperti Sharifah Nuri dan Dr Majezan. Pah dan Dr Majezan masih tak bagi tarikh yang tepat kepada saya lagi. Apa punya kawan da...kok boleh sempat mengeteh lagi.

Menurut sumber FBI, anak kedua Hidayah bertunang dalam bulan Disember ini. Tahun depan bermenantulah Hidayah. Tahun 2011 ada harapan beliau jadi tok wan pula macam Rohaya dan Norjan.

Begitulah giliran hidup dan pusingan alam adanya...

Mastura pula tengah mengintai calun menantu.... hati- hati siapa ada anak dara. Ha ha ha.

3 comments:

mastura said...

Ada anak dara pun bapanya pulak buat perangai nak letak hantaran tinggi.Apa punya kawan... Mana saya terdaya 2 orang anak lelaki saya. Boleh tak hantaran beransur dari sekarang... Atau pun kita main kutu2.. Cukup masa kita kawinkan bebudak tu. Pinjam Metro Driving Aris punya dewan. He he

Sharifah Nuri said...

Salam,
mas saya lagi parah tiga berderet anak teruna lak tu umur hampir sama sebab no.2 kembar lelaki dan yang sulung pun lelaki jd tripple jadinya.Saya setuju dengan cadangan main kutu sekurang2nya majlis kenduri tak kalut sgt.Pinjam Metro Driving tak boleh kot sbb duit letrik ngan air siapa nak bayar takpe kita mintak harga member ajelah.
Mas program esok macam mana sbb saya kena sms dgn Sarah.

maznah said...

Slm, Pah, sok aku tak dapat gi umah Jamilah. Maaf le.....