SUAMI MASTURA DI HOSPITAL KAJANG

Tengahari semalam saya merancang makan mee bandung special di sebuah restoran berhampiran pejabat saya di Jalan Pahang, KL. Dijangkakan Mastura, Sharifah Nuri,Maznah, Basir, Sahara dan Dr Majezan akan hadir.

Tiba-tiba pada pagi Ahad semalam, suami Mastura kemalangan, terjatuh motor berhampiran di rumahnya. Pemeriksaan dan rawatan lanjut dilakukan di Hospital Kajang dan di HKL. Kini berehat di Hospital Kajang. Setakat ini dilapurkan tiadalah kes berat, hanya kesan luka sedikit di lehernya sahaja. Walau bagaimanapun suami Mastura perlu di beri perhatian oleh pihak hospital.

Maka yang dapat hadir hanya Dr Majezan dan isteri serta Sahara, suami dan anaknya. Basir pula tersangkut di program perkahwinan anak saudaranya di Selayang.

Marilah kita doakan agar suami Mastura, Tuan Hj Bakar segera sihat kembali.

7 comments:

orang kampong said...

salam...orang kampong doakan semoga suami Mastura cepat semboh.

Dayah said...

Moga cepat sembuh dan Mas bersabar

Anonymous said...

Salam Mas, saya mungkin tak dapt lawat sekarang. Nak ke JB hingga JUmaat .Insyalllah sabtu /Ahad jika tiadak halangan akan ziarah. Harap Mas sabar dan banyak berdoa.

sahara said...

Salam Mas sayaask dapat lawaat minggu ni. Nak ke JB Rabu-Jumaat.Sabtu / Ahad insyallah/ Arap Mas Sabar.

drmajezan said...

Update 13 April 11.30 AM
Suami Mas sedang dibedah utk buat tracheostomy,supaya sng bernafas dan kalau berjalan lancar,beliau boleh dibenar bernafas tanpa bantuan mekanikal ptg nanti.

jemput lawat facebook majezan yaacob

Karim. said...

Salam dari orang Melaka harap Mas bersabar dengan dugaan allah.Kami orang Melaka berdoa semuga suami Mas akan cepat semboh.

mastura said...

Salam kawan2 yang mulia. Terima kasih doa anda yang mulia. Baru buka blok setelah berdiri di luar icu berjam2. Balik rumah sekejap je. Suami da ke Wad biasa tetapi bilik khas ccu. (dalam perhatian) Mata belum buka 1OO% belum sedar dan kenal sesiapa , kaki sudah bergerak. Dr Majezan sentiasa berhubungan dengan Etika Kedoktoran. Terima kasih semua. Nak ke hospital ni..