ROHANA MD DALI DAN FAMILI

Ini gambar Rohana Md Dali yang saya cilok dari FBnya. Dia tak hadir reunion tahun lalu. Namun kenduri rumah Rohana Hashim pada awal 2008 beliau datang.

4 comments:

hayati said...

Rohana datang sekejap je reunion tahun lepas, sebab dia ada urusan lain hari tu. Tapi kami sempat beri cenderahati munshi pada dia. Harap kali ni dia dapat datang di Pengkalan Balak, tak dapat bermalam, datang pulang hari pun ok juga.

maznah said...

Yati, pg tadi aku jumpa Pah, dia kata ngape Yati dan Senah senyap aje. Aku diwakilkan oleh Pah dan Mastura untuk tempat penginapan di D'Nelayan untuk kau dan Senah.

hayati said...

Maz, bila Ali tulis dlm blog 29hb tu, saya terus tempah dgn Mansor bilik Superior. Saya lupa nak tanya Senah samada dia dpt pergi atau tidak. Kalau dia sempat baca blog, tentu dia akan respon.

Sharifah Nuri said...

Salam,
Yati saya pun dah pesan pd Maznah sewa bilik untuk kita org.Yg kau book tu untuk siapa pegi sorang ke atau bawa famili.Berkemungkinan saya gi dgn Mas tp belum minta kebenaran hb lg.Maznah dah tanya Ali, bilik untuk kita orang.Ali kata sesuai ambik yang standard.
So,insyaallah saya akan bank in ongkos dlm masa terdekat.