ESOK JAM 5 DI KAJANG

Esok petang jam 5 saya akan ke Hospital Kajang. Sahara pun ada. Kabarnya Mansor pun nak datang juga. Maznah mungkin datang tengahari.

Sesiapa nak datang eloklah time ini. Anda boleh jamak solat dahulu. Ikutlah Fiqh Sunnah Sayyid Sabiq. Ha ha. Tapi kalau nak bertengkar bab ini, buat apa sahaja yang sedang anda amalkan. Pokoknya solat!!!!!

6 comments:

majezan said...

Yati baru called,Subra pula yang sakit,tapi tak tau detail lagi

Anonymous said...

salam,
Yati,Subra sakit apa? Roy,ekau ingat tak,kita selalu bergurau dengan dia,kan....

hayati said...

Saya tak pasti Subra sakit apa, tapi khabarnya dia masuk hospital sebab sakit dalam perut dan dijangka akan di operate. Sebab tu saya beritau Dr Majezan, biar dia call Subra dan tanya hal sebenarnya.

Anonymous said...

Salam,
Elok jg kita ada kawan doktor kan. Jika kita ada masalah kesihatan boleh rujuk kat
dr.Majezan. Kalau kita ada masalah pembelajaran anak2 kita ada ramai kawan cikgu,kalau nak kenduri masak mi,boleh order kat juita,anak2 nak belajar keta boleh mengadap tauke Metro driving dan kalau kena saman boleh le mengadu kat Riduan atau kat adam..he he...

Mansor said...

Petang tadi gi hospital Kajang, ziarah suami Mas. Alhamdulillah, nampaknya terdapat perubahan yang memberangsangkan. Harap Mas bersabar dan tabah menghadapi dugaan. Ramai juga sahabat Munshi yang hadir.. antaranya Yati, Hasnah, Razak K, Salam & isteri, Zaini & isteri, Ali & isteri serta Norlida.

Rakan jauh tapi dekat dihati said...

jam dah menunjukkan hampir kul 2 pagi tapi mata aku tak leh nak lelap.. masih teringatkan keadaan En Burn siang tadi. Mas pasti kau juga seperti aku,masih tak tidor lagi waktu ini ,cuma sebabnya saja yang berbeza.
masih terbayang dimata ini betapa baik dan sabarnya sang isteri layanan suami yang sedang terlantar kesakitan.
Sedeh hati ini, bila dengar kau kata dah berapa hari kau tak jamah nasi. Aku harap kau jaga juga kesihatan kau ye mas.Kau berjaya menyembunyikan kesugulan dan kegelisaan hati mu pada rakan-rakan yg dtg menziarahi suamimu seharian tadi.
Mas percayalah ,jauh disudut hati kami semua, tak kira rakan jauh atau dekat mengharapkan agar suami mu cepat pulih dan sehat hendaknya. AMIN