MINGGU DEPAN YANG SIBUK

Hajat di hati, pada hari Ahad ni nak ke rumah adik saya di Felda Serting Hilir 7, NS sekaligus menziarahi kubur ibu saya. Apabila saya masuk wad pada 30hb September lalu sehingga kini, saya belum kesempatan menziarahi semula adik saya serta kubur ibu saya. Dah sihat ini, kenalah menziarahinya.

Hari Isnin pula saya akan ke rumah ibu bapa saya di Kg Hilir Batang Melaka. Rumahnya dah diruntuhkan selapas raya lalu dan kini tinggal tapaknya sahaja. Sambil tu akan menziarahi rakan-rakan ibu saya yang masih hidup lagi.

Pada Rabu hingga Ahad pula, berhajat ke Jambi, Indonesia jika flight clear. Kononnya nak meninjau peluang bisnes cepat kaya. Ha ha. Kalau betul, hanya geng pompuan sahaja boleh ikut serta lawatan ini pada akan datang.

Nak tau ceritanya kenalah datang ke rumah Mariah pada 14 Febuari 2010 jam 1 petang.


2 comments:

maznah & keluarga said...

Slm, Semoga Pak Ali sihat dan selamat dalam semua urusan yang dirancang. Insyallah...

maznah asnawi sabri said...

Ali....klu ade ape2 info terkini terus ke maznah1959@gmail.com