KENDURI SIAPA LAGI?

Insyallah pada Isnin hadapan saya akan test sistem sms melalui internet terus ke hp anda untuk mempastikan semua sahabat Munshi 78 dijemput ke jamuan perkahwinan seorang sahabat kita lagi pada bulan Febuari ini.

Ramai rakan kita tak upadate maklumat melalui blog ini. Redzuan dan Baharudin baru saja tahu kenduri Jamaliah hari ini. Ha ha.

Nampak gaya, tahun ini banyak sekali kenduri menyambut menantu. Tahun hadapan kenduri akikah pula. Ha ha. Jenuhlah kita makan kambing. Kegemaran saya tu.

Oh ya, saja nak bagi tau, Razak Husin kita yang berpindah kerja di Pulau Pinang, rupa-rupanya balik ke KL setiap minggu. Hebat tu. Jangan reput badan sudahlah. Harap beliau berhati-hati jika merempit dengan motornya.

7 comments:

basir said...

Mungkin ramai kwan2 kita ni dah lama tak buka blog Munshi. Sad tadi Jamelah Hashim tel maklum dia tak dapat hadir katanyanya tangan kiri bengkak n kena injection disebabkan kena sengatan tabuan. Mcam ne ramai2 orang hang yg jadi sasaran

md jadi said...
This comment has been removed by the author.
md jadi said...

aku ada ni..tk peg mane2 pon..maklum lah krja sendiri terpakse la bertungkus lumus kalau tk dapur umah aku tk berasap..perkembangan kwn2 sentiase diikuti..mungkin kalau tkde hal kt jmpe di rumah sa'ari pada 20.2 nanti..

Mansor said...

Md Jadi dah bangun... tolong kejutkan yang lain-lain.....

sahara said...

Salam Mas,malam nijam berapa kau tubggu dikedai Ali. Siapa Pa, dan pengawal peribadi,orang yg sama ke. pah saya cal kat opis tak bebunyi tido ke atau masih sambung cauti tahun baru.

kharis said...

assalamualaikum kawan-kawan.lama no baru:0137151350

mastura said...

Ketua Darjah 6sas 2 , Kharis . Jarak dari Kota Tinggi ke Melaka n Kuala Lumpur memang jauh tetapi berblog tak berjarak.. maya... Di mana menhilang.. Penat cikgu Jaapau mengajar pantun dan sajak... Kau dah lupake? Sibok jadi guru besau..Maimunah dah jadi guru besar cemerlang . Kau dah sudah ke atau akan dapat.. Tahniah lah..

.