ISHAK DAN NORJAN DATANG YE

Saya sedang mengemaskini gambar rakan Munshi 78 di sebelah kanan blog. Bagi sesiapa yang merasakan perlu ditukar gambar lain, sila maklomkan kepada saya. Kekadang saya tak terjumpa posting gambar yang terbaik. Ha ha. Eloknya gambar suami isteri.

Pada kenduri Maria nanti, saya harap dapat berjumpa dengan Ishak dan Norjan untuk merakam gambar mereka yang terbaru. Ishak tak dapat datang ketika reunion lalu dan Norjan pula terlambat datang, maka gambarnya tak dapat dirakam oleh sang juru gambar.

Ada beberapa orang rakan 6 Sastera 1 yang masih gagal dikesan. Antaranya Zaleha Abu, Hawa Baharom dan Salamah Nekmat. Kemana mereka menghilang. Bagi sesiapa yang sekampong, rasanya boleh ditanya dengan adik beradik atau saudara mara mereka. Tolonglah.

Rohana Mat Jais ada di DBKL, tetapi siapa yang sanggup berjumpa dengannya. Jamilah Jamian boleh kot...

9 comments:

SATU KELAS DNG ISHAK said...

SLM, PAK ALI, KALAU TAK SILAP,ISHAK DATANG LE MASA RENIOUN BERSAMA ANAK DARANYA. AKU SEMPAT BERBUAL DAN BERTANYE KABAR DENGAN NYA.

SATU KELAS DNG ISHAK said...

SORRY....AKU TERSILAP ORANG.... ISHAK MEMANG TAK DTG.

HE...HE...MAAF

basir said...

Hai kawan SATU KELAS DENGAN ISHAK dan KAWAN KELAS 78 kan lebih molek kita gunakan nama sendiri. Jangan samar-samar lagi ye, Kita dah separuh abad OII.

Anonymous said...

korg semua je dh separuh abad..a.k.a warga emas..aku belum lagi..hehe

md jadi said...

korg semua je dh separuh abad..a.k.a warga emas..aku belum lagi..hehe

MAZNAH said...

Pak Ali, betulkan semula nama penuh aku ikut ic - MAZNAH BT ASNAWI SABRI. PUAN ROSNI BT HASHIM DAH LAMA PINDAH DI PEJABAT POS BRICKFIELDS - NAIK PANGKAT LAGI
CIK PUAN SARIPAH NURI TOLONG BERI NO PIN ( E-FILLING)INCOME TAX,AKU DAH LUPA....

geng lamo said...

Sahak tu malu-malu kucing kan

majezan said...

Pak Ali,aku punya alma mater pun Munshi Abdullah juga,tapi takda dlm senarai

mastura said...

Betul kata Basir, kawan2 kita ni tak patut guna nama samar2 . Kita bukan nak tangkap pun. Blog ni blog santai dan iklas dari rakan2 yang semuanya kita kenal. Perpeloh2 moderator meng up date nama dan gambar, alahai masih lagi menyamar... Komen yang bagus kita terima, kritik pun kita terima, bagi lah pandangan .. tak payah nak berselidung2.. Kawan lama lah, satu kelaslah, Anonymouslah.. kalau berlaku apa2 masalah atau nak menjemput macamana nak kenal.. Kita kan ada nama dan ini bukan blog politik yang perlu di sembunyikan.