UNDI JANGAN TAK UNDI

Tahun 2010 akan menyaksikan banyaknya kenduri kahwin di kalangan sahabat Munshi 78. Jika diatur dengan baik, maka kita bukan sekadar datang makan kenduri sahaja tetapi dapat bersilatur rahim antara kita dengan mudah.

Maka saya cadangkan tidaklah perlu dibuat perjumpaan Munshi 78 pada tahun ini.

Namun, saya buat undian di tepi blog untuk mendapat respon dari anda semua.

7 comments:

RakAN LaMa 78 said...

Perjumpaan tahun 2010 geng munshi 78 patut diadakan. Kali ini buat di KL, biar org Melaka pulak naik ke KL. Cari lokasi yg baik punya. Banyak hotel di KL ni yang menawarkan harga yang berpatutan. Perancangan awal adalah memudahkan semua pihak. aku cadangkan kita buat di PURI PUJANGGA UKM......

penyokong Rakan Lama said...

Saya sokong cadangan Rakan Lama supaya perjumpaan MA78 kali ke-2 diadakan pada 2010 ini.Antara sebabnya;
1/ Cuma pemilihan lokasi tu - biar ditengah2 kedudukan rakan2 kita yang kebanyakannya berada di MLK/NS/KL - Dari Johor tu peratusannya kecil sangat - cth PD
2/ Lebih santai- perlu bermalam dan acara boleh dibincangkan.
3/ Boleh bawa keluarga- anak cucu lagi best.
4/ Perbelanjaan sendiri- rasanya semuanya lebih dari mampu kot...

Anonymous said...

Dijangkakan dengan kekerapan berjumpa, kemungkinan peratusan yang sedia utk hadir sama akan menurun. Tapi bila dan disertai sama anak/cucu, lagi meriah.

Yang belum bercuc... boleh tumpang kasih dengan cucu-cuc rakan-rakan sekelian...

basir said...

Cadangan2 yang baik, tapi kenape ye masih samarkan diri. Agaknya nama meka ni terlalu mahal kot.Nanti orang buat andaian pulak baling batu sembunyi tangan.

maznah said...

Hello Basir, bagi aku mereka nak guna nama samaran ke, nama penuh ke..itu tak penting, yang penting blog Munshi ni meriah. Apa kata perjumpaan kali ini diadakan acara cabutan bertuah.....sape yang nak sponsor dialu2kan.

Ape komen Pak Ali.....

mastura said...

Saya cadang buat bulan mei juga . Biar ia nampak macam regular setiap tahun.. Maznah dan Basir biarlah mereka menyamar yang penting mereka memberi idea.. Orang bunyian ramai pengikutnya... He he .

ALI MAIDIN said...

Maznah, tak payah cabutan bertuah. Datanglah dengan penuh ikhlas kerana Allah untuk sahabat.