E-mel pertama dari Sahara

Sebentar tadi, saya menerima emel dari Sahara Tawil. Saya copy and paste di sini untuk makluman semua.

"Salam En Ali,

Saya telah layarinya dan terasa seperti zaman persekolahan dating. Tapi apakan daya semalam telah menjadi kenangan, hari ini kenyataan perlu hadapinya dengan tabah, esok belum tentu insyallah dtg atau tidak. Tapi untuk buat ketika sempena penghulu hari sedekalah lah al Fatihah kpd Allahyarham Tajuddin dan Allahyarhamah Rohani Radimin 6 sastera 1 yang telah pergi pada 21.12. 90( saya ingat sama tarikh lahir anak saya. Insyallah saya bersama keluarga akan hadir pada majlis rumah Ana. Semuga jumpa disana"

Aduhai, betapa naifnya ingatan saya. Saya langsung tak ingat nama dan wajah Rohani Radimin itu. Saya memang nak menulis kesah sahabat-sahabat Munshi yang telah meninggalkan kita terlebih dahulu tetapi jiwa saya belum "mampu" lagi.....

No Tel Sahara : 019-356 1613

(Gambar: Sahara dengan suami tercinta)

0 comments: