MUNSHI

Makna Munshi:

M ESRA
U NGGUL
N EKAD
S YUKUR
H ARMONIS
I LTIZAM

Sumber: Klik di sini.

9 comments:

Razak Kanapiah said...

Ada saja Shekh Ali ni, hurun N pun tertinggal. Asyik silap manjang.

Razak Kanapiah said...

Sorry, pembetulan, huruf n, bukan hurun n.

olah said...

mana huruf N ali....da jadi M U S H I.......wow...usia x2 mcm ni biasa la tu....tersilap , terlanggar ,terkata ,tergesel ,tersayang,tercinta dan terkahwin adalah benda lumrah atau biasa bg usia mcm ali dan sy ni...he he

mastura bachik said...

Razak , entah2 si Ali ni da kena kencing manis tak? Orang kencing manis ni mata da kelabu.. Tapi saya terharu bila klik blog munshi... Adik Husin Awang mengajar di sana.. Rindu sgat aku dekat dia.. Masa usrah dulu dia paling hurmat kakak2 f6. Sekolah kau bila nak dedah kan blog... tentu hebat semua orang IT. Razak k jangan lupa kita tuan rumah 15 ogos ni .. Jangan siapkan doa je.. Pulun 6sains supaya datang ke kajang...

ALI MAIDIN said...

hA HA HA PANDAI2 LE U ORANG NAMBAH

Sharifah Nuri said...

Salam,
Betui kata Mas kita tuan rumah terutama 6 Sains ramai yang duduk sekitar Kajang,Bangi dan Puchong jgn tak datang.Ini majlis doa selamat kita bersama selepas reunion pulak tu nak sambut puasa tak sampai seminggu pas tu.Saya,Sahara dan Maznah kau jugak Mas jgn lupa datang ghumah hari Ahad ni sbb mesyuarat tingkap Cik Kiah.Sahara kata insyaallah dr Melaka dia terus ke Kajang.Maznah pun gitu juga teman setia dia hantor.Saya macam biasa Hb dah bagi green light.Ali rupa2nya Pusat Serenti HB saya pun buat fertigasi.Hari tu masa timun kau kutip hasil saya tunjuk laman web kita.Kalau dia tau lebih awal mungkin boleh buat projek kau di Dengkil.Ana Md Dali dan Ana Hashim jgn tak datang.Saya nak buat pelan tak tau.
Yak minta bantuan SOS tolong le buat pelan ke ghumah saya.Rumah Prof Azizah baris no.5,rumah saya baris no.2.Dari Restoran Nim Little Island tu masuk kiri persiaran Teratai 5.Rumah No.2 tu rumah saya.Macam Ali kata jangan lebih pinggan dari orang dah le.

maznah said...

Pah, ptg tadi aku tel Rosni, gembira benau dia aku tel,,, rupanya dia dah pindah ke Pejabat Pos Brickfield, jadi Post Master, naik pangkat lagi. Dia kata nak dtg sbb masa renioun tak puas sembang...katanya tak faham jln ke Bangi...yg dia tahu Masjid Bangi..tunggu aje kat situ, nanti Che Pah ambil...

Sharifah Nuri said...

Nah,kalau Rosni baca blog ni jgn tunggu kat masjid Bangi suruh dia tunggu TOL Kajang aje.Dari situ memang senang kerumah aku Nah.Kalau keluar TOL Kajang belah kiri Country Height pandang sebelah kanan nampak Stesyen Minyak Shell Sg Ramal Dalam.Kalau siapa sampai Shell tak sampai 5 minit ke rumah saya.Tak pe pelan insyaallah akan menyusul kemudian.DATANG JANGAN TAK DATANG.

maznah said...

Ye le Che Pah... nanti aku beritahu Rosni, Sejak jumpa kat Melaka ari tu Rosni tak pernah buka blog, sibuk sesibuknya dia....