MAZLAN MENYAHUT PANGGILAN

Akhirnya Mazlan Ahmad, 6 Sastera1, sahabat seasrama putera menyahut panggilan saya jua.

Kebetulan Mansor pun ada di KL, maka saya dan Basir berjumpa sekali dengan Mazlan di Restoran Hamid, Jalan Raja Laut, berhampiran ibu pejabat Pas Pusat pada 5.30 petang tadi.

Banyak rahsia lama yang Mazlan bongkarkan. Ha ha.

Mazlan - 2 dari kanan.

13 comments:

maznah said...

Slm, muncul juga kau mazlan ye...ari Selasa lepas aku tel dia, ada di Tawau, aku jemput untuk majlis 15.08.2009, insyallah dia nak dtg, sbb dia tugas di Ng Sembilan, mungkin dia singgah sekejap. Harap2 dia dtg, sbb geng pompuan nak jumpa dia. Hai Ali, Basir, Mansor n Mazlan mcm janji je pakai colour sedondon.

zol said...

Salam. Kan aku dah cakap, memang boleh settle. Jangan gaduh-gaduh lagi, Mansor dan Basir pandai selesaikan...taniah. Mazlan, bila nak datang Melaka.....

ALI MAIDIN said...

Zol, kau carikan Ramli lak

Ab.Karim Harun said...

Tuan Mazlan Salam Daripada Ab.Karim,Bila tuan balik Melaka Telipon Saya 013-2737466 saya dah lama tak jumpa tuan.Tok Ali lain lah dia orang berniaga bebas nak kemana-mana.Taniah pada Tok Ali Maidin kerana berjaya memikat Mazlan seekor burong yang liar.

ALI MAIDIN said...

Dikhbarkan Mazlan baru 2 kali buka blog ini sejak blog ini wujud. Ha ha

basir said...

Itu pun staf dia yang tolong buka.Tapi dia suruh buka youtube rosmah puaka............

mastura bachik said...

Hoi Basir tak de keja lain ke? Jangan kau heret budak kampong aku tu tengok youtube tu. Mazlan budak suci.. Bawalah dia datang ke rumah Pah.

Yag_bbbangi said...

Salam Mazlan....
Kau punya muka macam dulu tak berubah aku ada simpan lagi kau punya gambau main pasir kat pantai kundur ke pantai kelebang aku pun dah lupa hohoho
Tahniah pada kekawan yg dapat pikat Mazlan ni...
Awat Mazlan kau sibuk bebenau???? Najib pun ada free time utk citcat kekeke

noorsir said...

Salam Lan . Tahniahlah muka dah keluar kat Blog.Terubat juga rindu kawan-kawan dapat tengok wajah kau.Walaupun lama tak jumpa aku masih ingat. Karim kalau dia balik kampung beritahu aku kalau kau nak pegi jumpa dia.Aku nak ikut sama.Jangan tinggal daku......

mastura bachik said...

Jangan cakap je noorsir kalau nak jumpa kawan2 dan berborak lama datang 15 ogos ni.. Re union hari tu macm tak percaya je antara kita.. rupa dan badan.. He he . Sekarang baru lah nak buka ceta2 kat gumah Sharifah Nuri . Jangan tak datang pulak..

Sharifah Nuri said...

Salam,
Ali yang saya trace dan alamat kediaman di Cheras Baru tu Mazlan ke?.Kalau ya rumah dia dekat bebenor dgn pejabat saya di Menara PGRM.Tuan Basir jgn lupa pesanan Cikgu Mas kita tu, bawa sekali Mazlan dan juga Mem kau pada 15 Ogos nanti.

mastura said...

Wahai geng lelaki kalau takut mem besar marah, bawalah sekali 15 hb ni, biar diorang kenal mak2 dara 78.. Kalau ada cinta monyet, cinta terhalang dan ceta hindustan 78 tu kira Syaaban ni tutup buku lah.. Dah tua2 ni kita Baca Yassin dan Berdoa je lah semoga Allah berkati Usia kita ni..Razak akan siapkan doa pengalir air mata..

razak lajis said...

mazlan, aku razak lajis dan kerja diseremban