2O ORANG DAH SETUJU MAI

Yang sudah bersetuju hadir program 15 Ogos nanti ialah:

  1. Mansor
  2. Jaamat
  3. Karim
  4. Ali
  5. Dr Majezan
  6. Basir
  7. Mohd Razak Kanapiah
  8. Yahya Ghani
  9. Hasnah Mohd
  10. Marhamah
  11. Jamilah
  12. Jamaliah
  13. Rohaya
  14. Norlida
  15. Khatijah
  16. Rosni
  17. Rohana - katanya belum pasti oi
  18. Mastura
  19. Maznah
  20. Sahara
  21. Sharifah
  22. Norhizan Mahtob - katanya insyaallah
Jika 20 0rang ini boleh mai, kira ramai tu. Jika ada yang nak datang lagi, kira bonuslah

10 comments:

maznah said...

Slm, tq Ali..senaraikan nama yg nak mai...
Kami mengalu2kan kwn2 yg nak dtg, Perjumpaan kami tadi 3 org aje, Sahara tak dpt dtg kerna ada urusan keluarga. Che Pah hidangkan kami agar2 istimewa. Che Pah memang handal buat berbagai2 jenis agar-agar. Mungkin menu ni akan dihidangkan pada 15.08.2009.
Pencatat minit tak ada, tapi pemerhati mesy ada..
biasa le Ali, Pak Usof aku....

Sharifah Nuri Ahmad said...

Salam,
Insyaallah saya cuba hubungi Dayah dan Jah tp pelan ghumah sampai hari ni tak ada orang sudi nak buat.Tak pe insyaallah minggu depan minta tolong adik2 kat pejabat.Sahara dah kontek Sham dan Ana Md Dali ke? kalau belum jgn terlupa.Siapa nak tolong kejor Berahim dan Darussalam.Darussalam di Bangi dekat bebenor.Berahim Pinggiran Putra lagi dekat.Md Jadi mungkin tak baca blog kot sebok tadi Maznah telefon dia & dia minta sms alamat.Pesanan penaja bawa mek tolong potong kuih.Mas order satay kat rghumah dia katanya enak sekali.

maznah said...

Pah, sok aku cuba tel Berahim, pasal pelan tu aku bagi tanda Shell minyak aje, Tadi aku tel Md Jadi dan Mazlan, insyallah mereka dtg, Md Aris aku sms aje, dia jawab insyallah dtg.

hasnah said...

Utk makluman kenkawan semua ,aku kena bawak suami tau...kalau nak harapkan aku dtg sorang-sorang, bermakna berkereta sorong le aku...kah..kah..kah

maznah said...

Senah, satu keluarga dtg pun tak ape, dialu2kan
Duit tol n minyak bayar sendiri,,,,
Beritahu le kwn2 pompuan kita kat Melaka supaya dtg.

marhamah Md Yassin said...

Salam Ali.I terkejut nama dah tersenarai yang akan ke majlis 15 0gos ini.Jaamat u boleh jadi pemandu i ke majlis itu? Kalau boleh i pergi!!!

ALI MAIDIN said...

MARHAMAH, nama tu Maznah yang bagi.

mastura bachik said...

Marhamah datang tau, hari tu janji nak datang ke kl.. Ikut je High Way sam[pai toll aku sedia menunggu .. Bawa lah keluarga.. Sesekali lapangkan fikiran..

mastura bachik said...

Hasnah datang lah bawa husband , pak we Pah spoting la. Dia biasa kerja pegawai Pusat serenti macam2 ceta nanti... Rumah pah senang cari pas tol kajang jumpa shell sg ramal . Da dekat lah tu. Bawa hp aku yang tertinggal hari tu ye...

Sharifah Nuri Ahmad said...

Salam,
Tadi Ali telefon tanya pelan rumah.Insyaallah dia nak cuba try dulu cari jalan.Tunggu pelan tak kunjung tiba jadi saya cuba beri petunjuk.Keluar tol Kajang dari Tol Sg Besi ke Tol Kajang RM 1.80sen.Lepas tu ikut ke arah Kajang maknanya ambik lorong kiri.Kengkawan akan nampak Country Height,pas tu restoran Yus dan kedepan lg restoran Hasan.Dari arah Restoran Hasan kekiri masuk pekan Kajang JANGAN ambik jalan tu sebaliknya ambik jalan yang ada tunjuk u turn iaitu Putrajaya/Puchong lepas tu dia tulis KG SUNGAI RAMAL DALAM.kENGKAWAN akan nampak Stesyen Minyak Shell dan masuk jalan kekiri.Itu ialah Jalan Sg Ramal Dalam.Lorong pertama sebelah kiri Jalan Mawar,terus akan nampak ATHIRAH SEAFOOD.lEPAS TU akan nampak Jalan Teratai masuk jangan tak masuk.Rumah saya pun sebelah kiri.Lorong 1 Persiaran Teratai 1,Lrg kedua Persiaran Teratai 3,Nampak kedai makan NIM LITTLE ISLAND MASUK TERUS LORONG KIRI TENGOK RUMAH NO.2 ATAP MAROON GERENTI TAK SILAP.