EMEL NORSIR

Ini emel dari Norsir yang ditulis dari utara:

Assalammualaikum ... sahabat.

Aku (stail orang melaka kot) mohon maaf pada rakan sebab dah lama tak berbicara dan bersembang dengan rakan-rakan.Aku pun tak tahu kenapa bulan julai tahun ni rasanya terlalu sibuk.Hayati hantar sms untuk ambil cd gambar pun tak sempat nak balas.Malah tak sempat nak ambek walaupun pejabat aku dengan dia sebelah pagau je.Bila balik kat opis nak pikir siapkan cepat untuk program akan datang.Kalau lewat bala aku dibuatnya.Nanti program nak jalan pelajar tak ada ...mana aku nak ganti duit gomen!

Bulan Jun,Julai dan Ogos ni aku banyak out station...sorri. Email nipun aku buat guna laptop kawan sebab kat luar pejabat dan luar rumah... itu saudara Ali telefon aku petang tadi... kalau tidak aku dah terlupa dah dengan kawan-kawan.Dok pikir kerja kau.

InsyaAllah akan ke Kelantan dan Terengganu,Lepas tu ke Perak dan Kedah semula bulan oktober.Mungkin juga ke Sarawak dan Johor....tak tahu bila nak jumpa kawan-kawan..Rani ada juga telefon aku suruh ambik CD tapi aku tak sempat.. Member pun gasak aku... tak ape aku tak kisah memang tengah sibuk...

Sampai jumpa lagi.. Salam Sahabat.

Noorsr

0 comments: