BUKALAH AKAUN FB

Ramai rakan Munshi 78 yang aktif melalui Face Book. Maznah, Zek, Dr Majezan, Mastura, Juwita  dan Ramlah adalah antara yang aktif dalam FB.

Bagusnya di FB, semua orang boleh bagi statement dan semua orang boleh bagi komen spontan. Tak payahlah moderator  blog Munshi 78 sahaja yang kena pantulkan sesuatu isu.

So, eloklah anda semua membuka akaun FB. Bagi Basir, bolehlah gunakan nama timangan yang lain jika tak mahu gunakan nama Lft Kolonel Basir. Ha ha.

Ok kita jumpa di FB sahaja. Ketika mengisi profile anda, jangan lupa tulis Sekolah Menengah Munshi Abdullah 1978. Maka secara otomatik, anda akan berjumpa dengan semua rakan Munshi 78.

4 comments:

Anak Melaka said...

Bukan tak mahu buka,nanti asyik berebut dengan anak.Lain orang dah ada menantu macam Maria,Macam Aziz,Macam Zakariah Jaafar dll.Zakaria pula dia ada stategi sendiri manalah tahu kot ada yang berminat.

Anonymous said...

Salam Jumaat Fc tu kadangkala banyak mengundang bahaya. Kit takut nak layan banyak kawan.Jadi blog munshi tu mudah.Kalau ada masa kat opis boleh baca blok.

majezan said...

Sindir Zek yer.
Facebook tak bahaya,kita reject kawan yg kita taknak,e.g Mahathir,Najib,Khairy,Khir,dll.Mana bahayanya.
Lgpun takyah sembang mcm budak2 dgn issue remehtemeh dan gossip.Dptkan ilmu darinya.
WHA

anakmarhamah said...

salam..mak baru cakap admin for this blog nak pic family,,admin can add me on fb and take the pic.add me farah damia at fb .