KENDURI RASHID LAK

Tinggal satu lagi program pada bulan Oktober ini iaitu kenduri kahwin anak Lft Kolonel Rashid Ahmad    yang  bakal diadakan pada Ahad,  24 hb Oktober 2010,  di Lot 582-1,  Seri Cahaya, Jalan Sidang Idris,  Batu 11 1/2, Kg Paya Rumput Jaya, Sg Udang, Melaka, jam 12 hingga 4 petang. Tel: 019-4001813.  Kita jumpa jam 1 tengahari.

Apabila jumpa SK Sg Udang  (sebelah kiri  dari Tg Keling)  bertentangannya ialah masjid, Masuklah ke jalan yang bersebelahan dengan masjid  tu dan akhirnya jumpa Jalan Sidang Idris. Insyaallah sampailah anda semua.

Peta lokasinya tak dapat dimuatkan dalam blog ini kerana ada sedikit masalah teknikal. Kalau takut sesat bertanyalah kepada Rashid dahulu. Saya dah siapkan Suhdi sebagai penunjuk jalan. Kalau sesat juga tak tahulah apa nak cakap. Ha ha.

Selepas makan di kenduri Rashid,  saya nak lepak di tepi pantai Kundur atau Tg Keling.  Jika ada Rani, mungkin kita boleh menganyam sekapal sajak, memuja pantai dan deruan angin. laut Woooo.


Rashid kena sms ke Johari Mohamad fasal dia tak buka blog  ini. Ha ha. Mansor tolong ajak Ramli Ahmad. Dia ada emel ke saya pada bulan Ramadhan lalu. Entah mana hilang emel itu. Ha ha.

Tauke Skor A, Yahaya Ghani selalu ponteng ke kenduri kahwin kekawan Munshi. Tak aci betul. Jika bonus Skor A, tak cukup bayar duit minyak keta, saya boleh lancarkan derma. Ha ha. Janganlah dikau tenggelam dek  formula dalam  makmal minyak hitam kau tu....

OK JUMPA DI RUMAH RASHID. ISTERI SAYA PESAN KE RASHID - SIAPKAN TELUR REBUS. TAK SYOK PI RUMAH ORANG KAHWIN TAK DAPAT TELUR REBUS KATANYA. SATU NOSTALGIA LAMA. HA HA. 

0 comments: