KE KELANTAN

Saya akan ke Kelantan mulai hari Ahad, 31 Oktober sehingga 3 November 2011. Saya akan memerdekakan diri dari melayari alam maya. Saya berdoa agar diber kekuatan fizikal untuk memandu dan berjumpa dengan ramai kekawan di sana. 

Jika Bashir dan Dr Majezan mahu mengetah bersama, masih sempat pada hari ini dan esok. Ha ha.

Katanya Md Jadi nak belanja  makan di Bandar Baru  Bangi. Nak tunggu Yahaya Ghani mengajak, entah  bila agaknya. Ha ha. So, kalau saya tak ada pun, jalanlah terus program makan tu. Syok makan apabila perut lapar dan free. Wooo. Mastura dan Sharifah Nuri akan mengenalpasti restoran mana dan menu apa. Tukang bayar dah ada. Takang makan dah ada. Hanya nak tahu tempat dan tarikhnya  sahaja. Kali ini Hasnah Mohamad akan turun membawa semua geng Melaka. Yahoooo.

OK, JUMPA LAGI.

4 comments:

Anonymous said...

Slm..kalau makan dan jumpa geng2 Munshi,tak ada Pengerusi (Tuan Maderator) tak meriah le.....

Anonymous said...

Rohana said,
Saudara Ali semoga selamat dalam perjalanan . Bila sampai di sana jaga semua pancaindera terutama mata kerana mek kelante chome2. Mudah2an Allah memberkati perjalanan saudara.Amin.....

majezan said...

sebulan dagang mengGALAS,
jejak ditikam mati jua.
Hati2,UMNO dan PERKASA guna keris,
nanti luka kakimu,lmbt baik sbb diabetes.
Pi KK jap besok

Anonymous said...

Hei Rohana seatahu aku Ali bawak isteri dia kemana saje. Jangan kau tak tau