SIHAT TETAPI LETIH

Seminggu saya tak update blog ni. Bukan sahaja nak berehat fizikal tetapi nak berehat minda sekaligus. Banyak call dan sms dari sahabat Munshi, saya tak jawab. Maaflah. Banyak juga jemputan open house yang saya tak pergi - nak elakkan terlebih makan. Hanya open house Mat Aris saja yang saya pergi dan saya melanggar pantang makan bermacam-macam. Rohaya dan Rohana yang bising mengomelnya.

Ingatkan lepas puasa ini nak aktif merayau memantau projek serai, timun, tembikai dan labu. Tetapi dengan kaki yang sedikit luka menghalang saya untuk bergerak aktif. Saya hanya berkubu di pejabat sahaja. Berkubu dengan baring. Ha ha.

Sesiapa terlajak ke KL, datanglah terus ke pejabat saya.

Biasanya di hujung tahun, kami sekeluarga berjumpa dengan rakan di Jakarta sambil shoping buku-buku terbaru. Nampak gaya macam tak boleh aja tahun ini.

Sekali lagi saya mohon maaf kerana gagal menjawab tel dan sms dari sahabat-sahabat yang ingin bertanya khabar saya. Yang penting saya dah pulih demam 100%. Kini sihat tetapi hanya badan saja terasa letih dan tak boleh berlari laju. Memang tak layak pi demonstrasi untuk menyusahkan Adam kita. Wooo.

Kalau ada berita emel saja kepada saya.

5 comments:

MAJEZAN said...

Bebudak kita tak berblog sbb bercuti.
p.s kau pun bercuti juga,
p.p.s bagi cuti pun sama mcm bagi rasuah juga.

basir said...

Salam kwan2 semua. Nampaknya ramai dari kita mcam mendiamkan diri je. Mungkin sibuk dengan dengan tugasan masing2 kot. Teruskan berintraksi dalam blog ni.

Yag said...

Salam semua...
Aku nasib le petronas bagi cuti ganti friday pasal fri & sat kena uruskan anak arwah abang aku kahwin kat Segamat ....Sat petang terus balik kampung sg rambai jumpa ayahanda...
Sun pulak 11am dari kg ke air keroh pulak kerje
kahwin rumah bapak saudara wife pulak gitu le musim kahwin...

Z sorry tak sempat singgah gumah kau sunday smlm pasal sembang2 dgn family belah wife terleka sampai ke petang langsung balik bbbangi hehehe
Lain kali le kot.....

hasnah klebang besar melaka said...

Basir, kau jangan risau dan bimbang. Kami (geng-geng pempuan)ni, bukannya menyepikan diri, cuma mendiamkan diri je. kalau pasal baca blog... hari-hari baca tau. Tapi cuma
tak komen je. Yati baru abis dengan SIRIM nya,
(moga-moga pening lalatnya dah hilang) saya lak sebok nak kejar target utk tahun 2009 ni.kalau tak, KPI tak tercapai beb..
Apa pun kami punya rancangan lain.. nanti bila dah ada kata sepakat dengan yati, mas, pah dan kawan-kawan lain yang joint sama, akan kami maklumkan kemudian. Sekian

mastura said...

Salam geng2 melaka Kitaorang da plan nak ke Melaka .Tunggu kami mesyuarat tingkap dulu. Asnah,Yati, Marhamah jangan tak tunggu kami ye.. Diantara yang da di beritau masa rumah terbuka Aris ialah macm biasa teleponis Maznah, Pah juru oudit, supir mastura, ana , kak umi , sarah dan lain2...He he kalau kelebang dan di tambak kita ke pengkalan balak dekat dengan mansur.. Dia sure boleh belanje kueh udang dan air barli.. Jangan tak baca blog ni mansor..