DR HANIPA DI SK LUBUK CINA

Maznah Asnawi melapurkan bahwa Dr Hanipa (digelar Tim) memberi ceramah motivasi di SK Lubuk Cina hari ini. Guru Besar SK Lubuk Cina ialah Maimunah Baba. Kedua-duanya bekas 6 Sastera 1.

Kira-kira kawan jemput kawan beri ceramah le tu. Free katanya. Baguslah tu.

Hangpa tak nak panggil aku ceramah ke? Kok ramai yang bangkit berjuang menentang rasuah. Ha ha. Kalau tak nak aku, panggillah Dr Majezan. Bukan kuliah kesihatan tetapi kuliah falsafah yang akan disampaikannya nanti. Wooo.

3 comments:

maznah said...

Slm, Ali, ini le masanya rakan2 kita yg ade kebolehan tunjukan bakatnye. Mastura guru Pakar Sejarah, Majezan ilmu kedoktoranya, En Ali ilmu politiknya, Basir ketenteraanya, Aris Metro drivingnya dan rakan2 kita yg lain. Kami yg tak berapa cemerlang ni cukup dengan beri sokongan moral aje. Slmat Maju Jaya dalam kerjaya masing2. Dlm masa aku menulis dlm blog ni, Maimunah tel, bagus motivasi yg diberi oleh Dr Hanipa pada guru2 di sekolahnya.

mastura said...

Hai Maznah bila kita plan nak ke Melaka? Cuti nak mula ni.. Sejak naik pangkat tak dengar khabar berita. Nasi goreng kerabu bila nak belanja? Ali apa nak heran kebijaksanaan teen tu sejak di Asrama dulu dia pandai berdiskusi. Nanti Re union kita jemput dia berucap.. Maimunah pulak jadilah GuruBesar yang di sukai.. Bukan ditakuti. Ali tu berblog tu pun memberi idea juga..

basir said...

Maklumat - ASP Raduan Mohamad dan isteri akan berangkat ke tanah suci pada 29 Okt 09 (malam) melalui Kelana Jaya. Kita doakan semuga beliau selamat pergi dan kembali. Kalau ada berita dari kwan2 lain yang ke Mekah tolong maklum pada kita semua.