Rumah Terbuka Mat Aris

Dari Uncle Basir :



Sahabat2 semua Saudara Mat Aris Bakar menjemput semua bekas penuntut MUNSHI 78 ke majlis Rumah terbuka METRO DRIVING DI Puchong. 300 jemputan dikhaskan hanya untuk sahabat2 Munshi.


TARIKH : 10 Oktober 2009 ( Sabtu )

MASA KHAS UNTUK GANG MUNSHI : 1.00 PM - 3.00 PM

TEMPAT : METRO DRIVING LOT 3579 JALAN MERANTI, JALAN AKADEMI, PULAU MERANTI 47120 PUCHONG.

TEL : 03 80618989 Mat Aris Bakar : 0196626866
Layari web metrodriving.com.my. Dimaklumkan saudara Mat Aris Bakar telah menyediakan goodies khas untuk kita semua. Rugi kalau tak datang beb.
Tuan/puan dijemput hadir bersama keluarga. Kita kotakan kata2 Mohd Amin Rohani bahawa kesinambungan REUNION ini tidak akan berakhir dan akan terus menjadi memori kita semua,
Rakan2 di Melaka akan diketuai oleh Zakaria Osman dan tentukan aturkan pergerakan Sudhi, Hayati, Hasnah, Saari, Hj Zulkifli, Zaini, Kamarudin Arshad, Johari Mohamad, Abdullah Nyalas dan Abdullah Bomoh, Jaamat, Karim, Yaakub dll.
Seremban Pn Rohana Hashim, Zainab, Razak, Lajis dan ASP Adam.
Kajang - Mastura, Norhizan , Darulsalam, Razak K, Syarifah Nuri dan Maznah ASnawi
KL dan Selangor saya, Basir, Md Jadi. YAG dan razak Husin pasti akan hadir.
Rohaya Rahmat, Hidayah Bahari, Norlida Baba, Sahara, Jamaliah Jamian, Jamalian Yusof, ASP Baharudin Baba, Asp Raduan , Shamsudin Yusof, Mazlan Ahmad anda semua tolong luangkan masa untuk majlis keramat dan FOC ni. Persahabatan tidak boleh dibeli dengan wang ringgit.

2 comments:

maznah said...

Slm, Terima kasih pada Mat Aris kerana meraikan kami di Metro Driving, Puchong. Makanan cukup sedap. Semoga di murahkan rezeki dan berjumpa di tahun hadapan. Terima kasih pada supir Mastura kerna membawa aku dan Che Pah... Diharap Ana dan kak Umi selamat sampai ke Seremban. Pak Ali cukup ceria dpt menjamu selera selepas keluar hospital. Jng lupe makan ubat. Semoga jumpa lagi di lain lokasi. Katenya ke Melaka.....

Rohana bte Hashim said...

Maznah,
Saya dan Kak Umi selamat sampai selepas sesat barat kerana terlepas satu simpang ke Seremban.Terima kasih kepada Tuan Basir kerana sabar menunjuk jalan untuk saya tetapi selepas tu saya terlajak ke lain,he he..Terima kasih juga kepada Mat Aris dan isteri di atas layanan dan makanan mewah betul sehingga Ali teruja dan melanggar pantangnya..