BERAYA DI METRO AKADEMI


Seperti dijanji tepat 12.30 tengahari kita orang berkumpul di Tol Kajang dan berkonvoi ke Open House Mat Aris Bakar, tauke Metro Akademi Driving di Puchong. Ketua konvoi ialah Basir. Kalau orang lain gerenti sesat. Ha ha.

Anggota kereta konvoi ialah Rohana Hashim (bersama Kak Umi), Dr Majezan (bersama isteri lama), Mastura (bersama Sharifah dan Maznah pot pet) dan saya (bersama isteri dan anak Fatimah).

Tepat jam 1 petang, kami pun bersantap dengan pelbagai menu yang mengancam selera. Walaupun baru keluar wad - saya balun semua. Kalau masuk hospital lagi pun, paling lama 7 hari aja. Ha ha.

Kumpulan yang datang awal ialah Sahara sekeluarga.

Kumpulan berikutnya ialah Norlida Baba, Rohaya Rahmat dan ASP Redhuan.

Zek tak dapat hadir kerana mesyuarat di Kuala Terengganu. Kalau ada beliau lagi meriah kan..

Setelah pasti geng lain tak datang khususnya Mokhtar, Karim, Jaamat - maka kami pun pulang jam 2.15. Kenyang sehingga malam ini oi!!!

Tahun depan kita buat reunion masa open house Mat Aris aja le. Wooo

(klik gambar untuk lebih jelas)

4 comments:

majezan said...

No baru subramaniam tholasi ialah 0192775881.
Tapi jgn kau orng ucap Deepavali padanya pulak,dia dah raya selepas puasa 19 hari,March lalu,Naw Ruz,dan pada 20 Oct ni,dia sambut Hari Bab,iaitu hari kenabian Mulla Hussain.
Sekian.

karim said...

Maaf saya ada di Kelantan pada tarikh tersebut

karim said...

Rohana Hashim timang anak ke tu

ROHANA MD.DALI said...

kAWAN-KAWAN,SAYA PERGI JUGA DI JAMUAN HARI RAYA YANG DIADAKAN OLEH SAUDARA ARIS TP LAMBAT SIKIT, SEMPAT JUMPA NORLIDA DAN ROHAYA.ANYWAY THANKS TO ARIS KERANA MENYEDIAKAN JAMUAN TERSEBUT.