SUAMI ROHANA DI IJN

Kini, suami kepada  Rohana Hashim,  sedang menerima rawatan di Wad 208, bangunan Baru, IJN, Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur. Beliau berada di IJN sejak minggu lalu lagi.

Tuan Hj Zahar  Epi, suami Rohana, adalah pesakit jantung dan menerima serangan stroke sejak 5 tahun lalu. Walaupun beliau boleh bergerak tetapi kurang boleh bertutur kata. Kali ini beliau  dikatakan  mengalami komplikasi buah pinggang.

Ziarahilah beliau.

Terima kasih kepada Rohaya Rahmat yang memberi info ini.

3 comments:

ROHANA HASHIM said...

Sahabatku,
Terima kasih di atas pengumuman diatas..susah-susah je kerana ia tidaklah berapa penting untuk kalian...SUAMI SAYA DIBENARKAN PULANG HARI INI.Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada sahabat yang telah datang melawat iaitu Ramlah dan Rohaya bersama suami.Budi sahabatku akanku kenang hingga ke hujung nyawa..

Anonymous said...

Terima kasih di atas pengumuman. Suami saya pulang hari ini. Terima kasih juga kepada Ramlah,Rohaya dan suaminya yang datang melawat,budimu akan kenang hingga ke hujung nyawa...

Rohana Hashim,seremban.

sharifah nuri said...

Salam,
Saya dan suami minggu lepas ada berhampiran dengan IJN tu tapi tak tau cerita hinggale masuk blok baru tau.Saya doakan yang terbaik untuk Ana sekeluarga.
Kebetulan bila suami saya tanya siapa yang masuk IJN saya cerita pada suami yang anak Ana dia yang temuduga jawatan dekat AADK tp saya dah terlupa nama anak perempuan Ana.