JUMPA SELASA DEPAN

Esok petang jam  4.00, saya ke Kelantan.

Balik semula ke KL pada hari Ahad.  Niat di hati, nak ajak makan sate di Kajang pada Selasa depan. Jam 5 petang ok ke. Saya belanja. 

8 comments:

Anonymous said...

Saudara Ali, buatlah hari sabtu atau ahad.Ini kau buat hari kerja,dah lah tu dari tempat saya jem berdengung nak ke kajang. Tapi any how selamat menjamu selera dengan kawan-kawan. How nice.......
Sahara kau pegi tak? Boleh ambik saya?Kita jumpa kat mana2. Acah saja lah tak nak menyusahkan kau...

anadali59.

majezan said...

Selamat bersantai bersate,kami keMelaka perang subversive pd keluarga aku diMerlimau dan Jasin sempena pilihanraya ni.
Cuma bila diorg bakar sate tu,kaurog kena tengok2 gak,sbb dapur sate tak sesuai,selalu sate tu akan jatuh kelantai dan dipungut kembali,hahahaha,terkana gak.
Dulu dia kena saman sbb tk pasang perangkap lemak....., lupa dan lupa lg(raja lawak)..

hayati said...

Ana..hari Selasa ni cuti umum Maulidur Rasul. Saya tau bila awak banyak bekerja, sampai lupa hari cuti.

sahara said...

Salam, Ente datang dari mana Ha? .Hari tu 1 Malaysia cauti sempena Maulidul rasul.Ali ni fasal jaga cuti umum memamang macam minum teh tarik kau.

basir said...

Ali aku datang bersama darling n Md Jadi juga akan datang

Anonymous said...

Sahara,Yati , memang saya lupa . Sorrylah. Sahara kamu pegi ke? Ajak hanim dan saya pun nak ikut kamu boleh tak? Tapi tak pe lah saya tanya tok laki saya dulu.Dia nak tak pegi.

anadali59

mastura said...

Salam geng2.. Kalau Ali tak cukup bawa Dinar aku akan bawa credit card.. Bank bumi dekat.. Datanglah da lama tak bersembang.Ana , Sarah, Hanim datang22

mastura said...

Salam geng2 Datanglah lama tak bersembang. Ana, sarah , hanim datang. Kalau Ali tak cukup dinar aku bawa duit dari tabung ayam..