MINUM-MINUM FEBRUARI NANTI

Sebenarnya sepanjang Januari ini, kita menghabiskan kerja bulan Disember lalu yang  tak habis  lagi  dan membuat perancangan bagi tahun 2011.  Mulai Februari ini,  kita  nak mulakan minum-minum dengan kekawan.  Sahara sudah lama tak merasa lempeng ubi Restoran Haslam. Si Mokhtar dah ajak  kita  pekena kueh udang di Masjid Tanah. Hayati pula masih menuntut tawaran kambing bakar saya pada tahun lalu. Ha ha. Tawaran kan ada tarikh tutupnya. Dr Majezan masih sibuk berfacebook hinggakan tak sempat singgah di Jalan Pahang, KL.

Beberapa komen politik saya padamkan dalam blog Munshi ini. Perang politik  sesuai dalam blog politik sahaja. Ha ha. Jika kita perang politik dalam blog ini, rasanya tak jumpalah kita semua nanti. Ha ha. Walaupan saya tahu Zakaria berpura-pura tak main politik, tetapi hakikatnya beliau  adalah orang setia Ali Rustam. Ha ha.  Namun Zakaria yang paling spoting dengan saya yang tegar Pas  ini. Wooo. Kalau dengan Dr Majezan, jangan cuba bermain dengannya. Bapa mertuanya pun dihujjahnya  akan  hal Umno tu. Lama kelamaan bapa mertuanya   menjadi ahli Pas tegar di Johor pula. Ha ha.

Yang kerja kerajaan lagi, simpanlah kuku dulu. Dah pencen nanti bolehlah saya rekemenkan jadi calun Pas. Wooo.

0 comments: