SELAMAT SUDAH KENDURI MASTURA DAN MANSOR.

Alhamdulilah kenduri perkahwin anak Mastura dan Mansor selamat diadakan pada Sabtu, 1 hb oktober lalu.

Di kenduri Mastura - group pertama yang sampai  ialah Dr Majezan, Basir, Sharifah Nuri,  Maznah, Hidayah, Md Jadi, Zaini Samani, Rashid,  Khatijah Kassim, Shaari Mat Jelas, Yahya Ghani, Sahara, Jamilah Jamian, Norlida Baba, Rohaya Rahmat, Razak Husin, Hayati, Hasnah Mohamad, Aziz  dan saya.  Kemudian  diikuti oleh kumpulan kedua iaitu Datuk Kamarudin Said , Shamsudin Yusof, Razak Kanapiah, Hanim dan Mat Aris Bakar.

Di kenduri Mansor pula, kumpulan pertama yang tiba  ialah Marhamah, Mokhtar, Jaamat dan Karim. Kemudian sebahagian dari  group KL dan group Melakann tiba iaitu Sharifah Nuri, Sahara, Md Jadi, Yahya Ghani, Shaari Mat Jelas, Zaini Samani,  Rashid, Hayati, Hasnah, Aziz, Suhdi  dan  Juwita. Kami disambut oleh tuan rumah Mansor dan Zakaria Osman yang sedang enak makan. Ha ha.

Lama juga di rumah Mansor sambil makan tapai. Selepas itu khabarnya geng KL singgah rumah Zaini Samani    untuk mengeteh petang. Wooo. Saya bergegas balik ke Tampin dan Gemencheh kerana ada dua kenduri kahwin lagi!!!!

Gigih juga kekawan Munshi yang sempat pergi ke kenduri Mastura dan Mansor. Dan syabas kepada Razak Husin yang balik dari Penang!!!


Gambar akan menyusul....


3 comments:

maznah said...

Syukur...selamat sudah......walaupun nama aku x ade dlm aturcara merenjis pengantin.....TQ pada Dr majezan / isteri dan Basir/isteri wakil merenjis dari rakan Munshi...

Sharifah Nuri said...

Salam,
Tuan Moderator dirumah Zaini kamu makan cucur udang Alor Gajah,lepas tu pergi rumah Suhdi makan goreng pisang lak.
Memang beraya sakan bukan setakat menghadiri kenduri kahwin,
T.kasih Zaini dan Suhdi kerana sudi menjemput kami rombngan KL dan Melaka.

Sharifah Nuri said...

Salam,
Tuan Moderator dirumah Zaini kami, makan cucur udang Alor Gajah,lepas tu pergi rumah Suhdi makan goreng pisang lak.
Memang beraya sakan, bukan setakat menghadiri kenduri kahwin,
T.kasih Zaini dan Suhdi kerana sudi menjemput kami rombngan KL dan Melaka.