KENDURI HAYATI 23 DISEMBER, AHAD

Saya menerima emel dari Hajjah Hayati Harun yang menjemput semua rakan Munshi 78 ke kenduri perkahwinan anak  perempuannya, Syafikah  pada 23 hb Disember:

Assalammualaikum

Saya dan suami menjemput semua sahabat2 munshiabdullah78 menghadiri majlis perkahwinan anak    kami yang akan diadakan pada 23 Disember 2012 (Ahad). Saya sertakan salinan kad undangan dan       pelan lokasi majlis untuk dipaparkan dalam blog munshiabdullah78. Saya akan sms pada mereka juga.


Hayati Haron

Pelan ke lokasi kenduri:


















Saya bercadang bermalam di bandar Melaka, nak menghabiskan cuti tahunan dan berkempen untuk PRU 13.  Rumah baru Mokhtar Ahmad di Bachang, cukup memuatkan 20 orang tau, tetapi tidur di serambilah.  Woooo.

Saya bercadang sampai jam 2 petang. Rasanya dah tak ramai orang, boleh duduk lama-lam sikit. Ha ha.

 


0 comments: