TOUCH N GO

Kenduri di rumah Aziz kali ini ibarat Touch n Go. Ha ha.

Adam, Bashir, Marhamah dan Norsir  dilaporkan sampai awal. Apabila depa balik, Cikgu Yaakob, Maria dan Mohd Han pula yang sampai.  Bila Han balik, saya, Karim, Md Jadi dan Zakaria Osman tiba.  Kemudian diikuti Shaari, Hayati dan Mokhtar. 

Apabila saya, Md Jadi,  Zakaria dan Shaari  nak balik, Zaini pula yang tiba.

Yati lepak lama di kenduri ini, hingga menjengah dapur. Bila dia balik, Hasnah pula yang sampai. Hasnah bertembung dengan Razak Husin. Razak Husin muncul dari Pulau Pinang tu. Wooo.

Betul- betul "TNG"   kali ini.  


2 comments:

saari md. jelas said...

Salam....En. Ali, gambar di rumah Hayati dan rumah Aziz tempoh hari tak print lagi ke....

aziz said...

Aslm. Saya,isteri dan keluarga mengucapkan ribuan terima kasih atas kesudian rakan-rakan menghadirkan diri di majlis perkahwinan anak-anak saya. Saya amat berbesar hati dengan kunjungan rakan-rakan munshi.

Saya ingin memaklumkan bahawa rakan munshi yang terakhir hadir ialah YB Datuk Md.Sirat bin Abu,Jamilah Jamian dan keluarga.

Saya ingin mengambil kesempatan di sini memohon maaf atas segala kekurangan yang terdapat dalam majlis perkahwinan tersebut.