REUNION PADA 29 MEI

Nampaknya geng Munshi  di Kajang, berminat mengadakan reunion pada tahun ini di sekitar Kajang. Orang Melaka senang datang dan orang KL pun tak ada sebab tak boleh datang.

Cadangan tarikh  pada   28 dan 29 Mei 2011.

Apa pendapat anda semua. Jika tak reti komen dalam blog ini, boleh sms ke saya terus - 012-2104244. Tolong bagi tau nama anda kerana saya tak simpan nama anda di dalam talipon saya kecuali beberapa orang sahaja. Ha ha.

11 comments:

basir said...

Aku setuju dan mencadangkan Md Jadi Larut menjadi Nakhoda.

Mansor said...

Tuan Basir,
Tuan jangan susah-susah. Geng2 pompuan di sekitar KL dan Kajang dah bermesyuarat tingkap. Mereka dah setuju untuk handle majlis tersebut. So, kita beri kepercayaan kepada mereka untuk menguruskannya. Kita yang lelaki dan yang duduk jauh hanya perlu berikan sokongan aje... kepada AJK RU yang terdiri dari Mastura n The Gang .. semoga berjaya.

Mansor said...

Tuan Basir... x payah susah2. Mastura n The Gang telah bersedia untuk memikul tanggungjawab menganjurkan RU kita untuk tahun 2011. Kita yang lelaki dan yang jauh hanya perlu berikan sokongan aje..

marhamah said...

Salam.Wow! Pasti seronok kali nie.Mastura pasti sediakan jamuan satay kajang.Tidak lah kita asyik melihat gambar Mastura n Geng makan satay je, kali ini kita sama-sama dijamu. Jangan bimbang saya akan tetap jadi drive Jaamat.Kalau isterinya izinkan.

marhamah said...

Salam! Pasti hebat kali nie sebab Mastura N D Geng akan menghidangkan satay kajang. Tidaklah kita orang Melaka asyik tengok mereka makan satay je dalam blog nie. Jangan Bimbang saya akan tetap jadi drive Jammat pada hari itu.Itu pun kalau isterinya izinkannnn.

marhamah said...

Salam.Ali Tq atas kiriman buku-buku tu.Insyaalah akan dikongsi bersama-sama dengan student kami.

maznah kg Pulau said...

mar...pasti Jaamat akan menceriakan majlis...jng lupa bawa karipap ye...

sharifah nuri said...

Mansor,
Penghulu mesti ada baru meriah. Semalam Maznah telefon ajak survey tempat,insyaallah saya akan cuba lapangkan masa weekend ini untuk pergi tempat tersebut.Dari jauh kelihatan hebat sekali di samping reunion boleh bersantai.Satay kajang kita boleh order yang penting daftar kehadiran.AJK Mesyuarat tingkap akan ditubuhkan tak lama lagi.....ini urusan Maznah dan Mastura.

maznah said...

mansor...mesyuarat tingkap dah tubuh dah..Sabtu nie 19.03.2011 perjumpaan kami....Pah, mas, ramlah..jng lupe ye

maznah said...

aku, pah, mastura dan mak ram bercadang nak mesyuarat tingkap sabtu ni...aku pulak x berapa sihat...harap kamu bertiga aje join ye....insyallah

hasnah said...

Sorry geng sebab dah lama tak joint comment di blog. walaupun tak mengomen tapi saya tetap 2-3 hari sekali bukak dan baca blog.Tahniah atas lantikan ajk RU bagi tahun 2011 ini.saya pecaya 100% mastura and the geng boleh menjayakannya dalam suasana santai dan ceria. Wahai para sahabat lelaki sekelian,betul kata pn saripah kita,walaupun bilangan ajknya ramai dari kalangan perempuan yang bijaksana,pehak lelaki perlu ada juga ,sekurang-kurangnya sebagai pemangkin semangat berkerja,Jangan ramai yang nak jadi nakhoda sudah....