EMEL RASHID AHMAD

Ini emel Rashid Ahmad kepada anda semua:

Assalamualaikum YB...

Banyak  cerita dari kwn2   yg saudara paparkan selain dari saat2  debaran menunggu Dinar Iraq di apungkan. Terima kasihlahlah atas usaha yg tak pernah jemu  dari saudara.. Hanya tuhan yg membalas apa saja kebaikan yg sempat kita buat untuk sementara waktu ini.

Mohon panjangkan ucapan jutaan terima kasih saya  dan keluarga atas kehadiran rakan2  yg sudi menjenguk majlis kami pada 24 Okt 2010 yang lalu. Ianya sudah pasti satu nostalgia yg begitu bermakna buat saya  sekeluarga

Itu saja yang mampu saya  sediakan   jika terdapat sebarang kekurangan.  Itulah kelemahan  saya dan isteri.  Mohon  dimaafkan.  Moga kita terus berjumpa  dimajlis walimatul urus rakan2  yg lain terutama YB sendiri.

Salam ikhlas dan  salam Aidiladha yg bakal tiba

Terima kasih

(Nota:  Saya dah pencen jadi YB. Ha ha. Bab Dinar tu, saya tak upah  Rashid  mengempennya. Ha ha)

1 comments:

h/tpn said...

slm, hai kwn2 munshi78, sapa2 yg dtg kenduri tpi x dpt buah tgn h/tpn akan uruskan ok