OPEN HOUSE YB MAT SIRAT DAN MAT ARIS BAKAR

Orang KL baru nak beraya mulai minggu ini. Setiap Sabtu dan Ahad  banyaklah open house. Boleh gantung periuk kat rumah. Ha ha.

Sabtu ini, 10 hb September  ada dua open house oleh rakan Munshi 78:

1. Rumah YB Mat Sirat Abu, jam 10 pagi hingga 3 petang. Alamat rumahnya:  No 25, Jalan M 14, Taman Merbok Bukit Katil, Melaka.

2. Pejabat Mat Aris Bakar, jam 12 tengahari hingga 4 petang. Alamat pejabatnya: Metro Driving Academy, Lot 3579, Jalan Akademi,  Pulau Meranti, Puchong.

Mat Aris akan menyediakan 10 ekor kambing bakar. Wau.
Insyaallah saya akan berada di Metro Academy jam 12 tengahari.   Harap datang pada jam yang sama supaya     meriah dengan kedatangan   serentak oleh semua geng Munshi di KL. 

Yang  di Melaka eloklah ke rumah YB kita tu. Tentu ada angpau 1 Malaysia agaknya. Ha ha


6 comments:

Karim said...

Saya akan ke rumah YB Mat Sirat nak jumpa kekawan Politik saya harap kekawan 78 hadir sama YA

saudara zek said...

hari itu 10 september adalah hari jadi saya oooooohhhh...woooooo...

Karim said...

Tok Ali kalau pegi kat Md Aris tolong sampaikan salam saya Ok. Selamat hari raya maaf zahir dan batin,.

zainiSMN said...

Salam..Selamat Hari Raya kpd warga Munshi78..saya dan keluarga menjemput Warga Munshi yg berkesempatan utk datang kerumah saya di alamat 9104,Tmn Koperasi Naning,Melekek,Alor Gajah pada 10 Sept 2011(Sabtu) dari jam 3.00 ptg hingga 10.00 mlm kalau nak buat mini reunion pun takape..

zainiSMN said...

Salam..Selamat Hari Raya kpd warga Munshi78..saya dan keluarga menjemput Warga Munshi yg berkesempatan utk datang kerumah saya di alamat 9104,Tmn Koperasi Naning,Melekek,Alor Gajah pada 10 Sept 2011(Sabtu) dari jam 3.00 ptg hingga 10.00 mlm kalau nak buat mini reunion pun takape..

zainiSMN said...

Salam..Selamat hariraya kpd semua warga Munshi78..saya dan keluarga ingin menjemput kepada semua warga Munshi yg berkesempatan dan berkesudian ke rumah saya di 9104 Tmn Koperasi Naning,Melekek,Alor Gajah pada 10 Sept 2011 (Sabtu) dari jam 3.00 ptg-10.00 mlm..kalau nak buat mini reunion pun boleh..