TINGKATAN ENAM SASTERA 1 SELEPAS 34 TAHUN

Ini dia putera puteri  Tingkatan Enam Sastera 1, SMMA 1978 selepas 34 tahun. 

Belakang dari kiri: Marhamah, Nyaros, Maznah, Juwita dan Ramlah.

Duduk dari kiri: Mat Aris Bakar, Zakaria Jaafar, Ali Maidin, Jaamat,  Karim, dan Mokhtar Ahmad

Kecuali Karim, kesemua jejaka yang hadir  reunion kali ini adalah pelajar yang join Munshi ketika di Tingkatan Enam Atas sahaja. Mana dia geng lain?

9 comments:

maznah said...

slm..semua nampak muda dan ceria......

maznah said...

agak2nye sape akan jadi besan aku ye...hahahaa

juwita said...

Adek beradek lain ibu lain bapa.. Duduk dibarisan depan ni mungkin rase terpikul tanggung jawap..maklumlah..3 diantara adekberadek perempuannya dibelakang tu sudah hilang tempat mengadu secara tiba2..tragis dan menyanyatkan..Namun kami masih mampu tersenyum n kembali bersemangat disamping kalian..Terima kasih seadanya kepada semua...GENG MUNSHI 1978..

Rim said...

Senyum dalam tangisan

Anonymous said...

Senyum dalam tangisan

ramlah said...

3 beradik perempuan yg kehilangan tu la yg lebih memikul tanggungjawab Ju..sbb diala ibu,dia la bapa yg menanggung segala2nya....impian dan harapan sume dlm doanya..dgn adanya sokongan dan doa geng Munsyi,bolih memberi kami semangat tuk perjuangkan hidup keluarga dan tersnyum bertemu kalian.....

Mansor said...

Assalamualaikum.. kehebatan Munshi '78 adalah disebabkan keupayaan kita semua mengketepikan status masing-masing. Hanya mereka yang sanggup berbuat demikian aje yang dapat merasakan kehebatan dan keintiman Munshi '78. Kalau nak gaduh ke.. bersembang dan berbicara aku rasalah.. x perlu ade ikatan yang rasmi pun boleh gaduh, sembang dan bicara jugak.. contohnya kita boleh aje bergaduh dan berbicara melalui blog Munshi atau pun melalui fb kan? .. kalu x caye cuba tanya tuan moderator, Dr M, Mas, Maz, Ju dan Mak Ram... betul tak?

Ramlah said...

ye ke Mansor?...

Anonymous said...

Saya rasa bahagia bila dapat berjumpa dengan semua sahabat munshi 78 dan kalau bolih biar lama seket kita bolih berbicara.