SELAMAT SUDAH KENDURI SUHDI

Petang semalam saya sampai ke kenduri perkahwinan anak Suhdi Abdullah, kurang lebih jam 1.30 petang.

Yang sempat saya bertembung ialah Juwita, Hidayah dan suami, Hayati dan suami, Zaini Samani dan isteri,  Hasnah Mohamad dan suami, Mokhtar Ahamad, Saari Mat Jelas  serta Norsir dan isteri.  Isteri saya sahaja yang sempat cerita  "panjang sikit"  dengan Hayati dan Juwita.

Mastura, sekadar berselisih di jalan raya sahaja. Tiada gambar yang dapat dirakamkan kerana tak sempat bersama-sama di satu tempat yang selesa. Ha ha.

Ikut Juwita, Samiah datang awal sekali.  Ikut Mokhtar, Adam Ahmad pun datang awal.  Ikut Mansor, Basir sempat bersama dengannya makan bersekali.

SMS Aziz Md Yasin mengatakan, yang datang awal ialah beliau suami isteri, Jaamat, Karim, dan Kamarudin Arshad  suami isteri.

Yang lain, mungkin hadir tetapi tiada lapuran daripada pihak Bernama. Woooo.

Kenduri selanjutnya ialah di rumah Mansor dan Hayati. Tunggu pengistiharannya esok!!!!

Nampak gaya kena jumpa jam 2 petang jika ada kenduri lagi. Jemputan suka sangat datang tepat jam 1, nampaknya. Ha ha. 


1 comments:

Mansor said...

Assalamualaikum tuan.. maaf kerana x sempat utk berjumpa ngan geng Munshi di rumah Suhdi semalam. Cuma dapat berjumpa ngan Bashir aje.. tercepat ckit.
Apapun dengan rendah hati saya dan keluarga ingin menjemput tuan-tuan dan puan-puan serta keluarga kemajlis perkahwinan anak perempuan saya pada 3 November 2012 (Sabtu). Harap tidak diuzurkan. Terima kasih.